1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس ساسان مویدی با عنوان «زندگی دورتر از جنگ»

نمایشگاه عکس ساسان مویدی با عنوان «زندگی دورتر از جنگ»

نمایشگاهی از عکس های ساسان مویدی با عنوان «زندگی دورتر از جنگ» از روز جمعه ۲۷ بهمن ماه در محل گالری دنا  به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در نمایشگاه عکس ساسان مویدی ، آثاری که در طی سال های دهه شصت این عکاس به ثبت رسیده، به نمایش گذاشته شده است.

پوستر نمایشگاه عکس «دورتر از زندگی جنگ» ساسان مویدی
در متن قاب نخست نمایشگاه عکس «زندگی دورتر از جنگ» ساسان مویدی آمده است:
«مردم عادی به طور طبیعی خواستار جنگ نیستند؛ نه در روسیه نه در انگلستان نه در آمریکا و نه در آلمان. این نکته قابل درک است، اما به هر حال رهبران جامعه هستند که سیاست آن را تعریف می‌کنند و به سادگی می‌توانند مردم را به دنبال خود بکشند چه آن حکومت یک دموکراسی باشد یا یک دیکتاتوری فاشیست یا یک حکومت پارلمانی یا یک دیکتاتوری کمونیستی. – مردم را همیشه می‌توان به مزایده رهبران آورد. این کار آسان است. تنها کاری که لازم است بکنید این است که به آنها بگویید تحت حمله قرار دارند و صلح طلبان را متهم به نداشتن حس وطن پرستی کنید و کشور را در معرض جنگ قرار دهید. این فرمول در تمام کشورها قابل اجرا است».
عکس‌های زیادی از ساسان مؤیدی در دهه شصت وجود دارد که هیچ نشانی از جنگ در آنها دیده نمی‌شود. در این عکسها یکسره حس زندگی است که به چشم می‌آیند و خبری از جنگ نیست. انسان‌های درون عکس‌های این مجموعه چونان به زندگی مشغولند که گویی هیچ جنگی میان ایران و عراق بوجود نیامده و زندگی آنها دورتر از جنگ در جریان است.

نمایشگاه عکس «زندگی دورتر از جنگ» ساسان مویدی ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت.
 سایر علاقمندان می توانند همه روزه (به جز شنبه و یکشنبه) تا پایان روز ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
 گالری دنا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.
گالری دنا در تهران، میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبدقرنی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه سوسن، شماره ۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
بیانیه هیات داوران سومین جشنواره عکس فلامینگو میانکاله/بهشهر
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « پیدا/ناپیدا » در زنجان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست