1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» در بوستان ملت رشت

نمایشگاه عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» در بوستان ملت رشت

نمایشگاه گروهی عکس رویداد «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» از روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه جاری در بوستان ملت شهر رشت در استان گیلان به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» در بوستان ملت رشت
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این رویداد که به همت انجمن عکاسان گیلان و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در محل بوستان ملت رشت به نمایش درآمد.
الوند رضازاده مدیرعامل انجمن عکاسان گیلان و دکتر محمدمهدی نیازمند مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان گیلان و تنی چند از عکاسان و شهروندان گیلانی با وجود شرایط جوی و بارش باران از جمله دیدارکنندگان از عکس های این نمایشگاه شهروندی بودند.

نمایشگاه عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» در بوستان ملت رشت
نمایشگاه گروهی عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» که با ۲۶ قطعه عکس از ۱۶ تن از عکاسان استان گیلان ه نمایش گذاشته شد منتخبی از بین ۵۰۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه فراخوان «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» بوده که پس از مرحله داوری به صورت نمایشگاه عکس خیابانی در معرض دید علاقمندان قرار داده شد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این رویداد گروهی به این ترتیب معرفی شده است: مجتبی دولت دوست، طاهره(شباهنگ) رحیمی، سمیرا بویری، فراز آهنین، ابوذر حمیدی، سامان پورخوش آموز، افشین میرزائی، ساره سلیمی مقدم، علیرضا عزتی، مرتضی رفیع خواه، سجاد رفیع خواه، مائده سیدی، مجتبی محمدی، امیر بهروزی، مژده لطیفی و آیت کیامحمدی

نمایشگاه عکس «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» در بوستان ملت رشت
نمایشگاه گروهی عکس خیابانی رویداد «سرمایه اجتماعی و نشاط اجتماعی» تا پایان روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ در محل بوستان ملت شهر رشت/ ورودی آبنمای بوستان دایر بوده و علاقمندان می تواند همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده ددن کنند.

عکس ها: افشین میرزائی

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «به سیاهی ذغال …» در قم
پسین
عکس برگزیده مسابقه عکاسی زیر آب ۲۰۲۴ معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست