1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه نقاشی “آیینه بهار” در کرج گشایش یافت

نمایشگاه نقاشی “آیینه بهار” در کرج گشایش یافت

نمایشگاه آثار نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم شماری از مربیان نقاشی کرج در آستانه سال جدید با عنوان "آیینه بهار" در این شهرستان گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۴۰ اثر رنگ روغن و سیاه قلم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و موسسه فرهنگی هنری ندای باران در معرض دید عموم قرار داده شده است.

در این آثار مظاهر فصل بهار از جمله گل و سبزه، میوه و طبیعت به تصویرکشیده شده است ضمن اینکه برخی از این آثار نقاشی به نمایش گذاشته شده از روی نقاشی های نقاشان مطرح کشور مانند استاد کاتوزیان اقتباس شده اند.

اغلب آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه به سبک رئالیسم ( واقع گرایانه) هستند.

نمایشگاه آثار نقاشی رنگ روغن و سیاه قلم با عنوان "آیینه بهار" تا ۲۲ اسفندماه سال جاری همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۵ الی ۲۰ در موسسه فرهنگی "ندای باران" برپا است.

موسسه فرهنگی "ندای باران" در چهارراه طالقانی، ایستگاه درختی، ساختمان خسروانی، طبقه سوم قرار دارد و علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه یادشده به روزهای تعیین شده به آن مراجعه کنند.

به تازگی نیز نمایشگاه گروهی از آثار برگزیده هنرهای تجسمی هنرمندان مطرح کشور از جمله نیکول فریدنی و اسعد نقش بندی با عنوان "زمان" در نگارخانه "ایوان سپید" کرج برپا شد.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ اثر برگزیده نقاشی، عکس و مجسمه از ۹ هنرمند با موضوع زمان به نمایش گذاشته شده بود.

در نمایشگاه "زمان"، آثار نقاشی "یعقوب امدادیان، محمدرضا ایزدخواه، حمیده توحیدی، فاطمه جانی، مریم سینکی، احسان طوسی، مهدی علایی نژاد، اسعد نقش بندی و نیکول فریدنی" به نمایش گذاشته شد.

آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه، نگاه بی واسطه ای از سوی شماری از هنرمندان کشور بر مقوله زمان بود که نگاه خود را در این زمینه با زبان هنر مطرح کرده بودند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست