1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه ۴ عکاس تبریزی در گالری ایرانی تبریز

نمایشگاه ۴ عکاس تبریزی در گالری ایرانی تبریز

نمایشگاهى از آثار چهار عکاس ایرانی تبریز از عصر روز ۳ آذر ماه جاری در گالری ایرانی تبریز گشایش می یابد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی، عکاسان با ۲۳ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه های ۵۰ در ۷۰ و ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر با موضوع طبیعت و مستند و نگاهی آزاد به محیط پیرامون حضور دارند.

پوستر نمایشگاه 4عکاس تبریزی در گالری ایرانی تبریز
آثار به نمایش گذاشته شده این عکاسان تبریزى به: نیر قلیزاده بخشمندی، احمد زینالى نامدار، مجید صباغ بهروز و حسین قربانى است که در قالب یک مجموعه نمایشگاهی در گالرى ایرانى در شهر تبریز به نمایش درمی آید.

در این نمایشگاه گروهی عکس، زوج عکاس نیر قلیزاده و احمد نامدار هر کدام به ترتیب با ٩ قطعه عکس و ۵ قطعه عکس از سالها فعالیت عکاسی‌شان در حوزه عکاسى طبیعت را به نمایش می گذارند و دو عکاس دیگر مجید صباغ بهروز با ۵ قطعه عکس و حسین قربانى با ۴ قطعه عکس در این نمایشگاه صاحب اثر شده‌‌اند.

مجید صباغ بهروز/ نمایشگاه 4عکاس تبریزی در گالری ایرانی تبریز
نمایشگاه گروهى عکاسان ایررانی ساعت ۱۶ روز جمعه ۳ آذر ماه ۱۴۰۲ در گالری ایرانی تبریز گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۹ آذر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده این عکاسان هنرمند در گالری ایرانی دیدن کنند.
گالرى ایرانى تببریز در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، جاده ائل گولى، فلکه خیام، خیابان سینا، جنب پیانو باربد واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس فتوآرت در مرکز صبا
پسین
سیزدهمین شماره نشریه الکترونیکی چشمک منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست