1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگاه های برتر تورهای « قشم و خوانسار » معرفی شدند

نگاه های برتر تورهای « قشم و خوانسار » معرفی شدند

نگاه های برتر با حضور همسفران و حاضرین در نشست نقد و بررسی آثار تور عکاسی «  خوانسار و قشم » معرفی شدند.
نقدوبررسی آثار عکاسان همسفر با شصت ودومین تور عکاسی چیلیک به مقصد جزیره قشم و شصت و چهارمین تور عکاسی به مقصد دشت لاله های واژگون شهرستان خوانسار با حضور تنی چند از همسفران فعال و علاقه مند و همچنین میهمانان حاضر در این نشست برگزار شد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این نشست که عصر روز پنجشنبه ۱خرداد ماه جاری در محل سالن آموزش دفتر این رسانه برگزار شد، عکاسان همسفر با تور عکاسی این مرکز و حضور میهمانان متقاضی حضور در این جلسه، پس از مشاهده عکس های برتر همسفران، همراه با حاضرین پیرامون سایر عکس ها و نگاه برتر سایر همسفران به نقدوارایه نظر پرداختند.

شصت ودومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با حضور در استان هرمزگان و شصت و چهارمین تور این رسانه با حضور در دشت لاله های واژگون شهرستان خوانسار، با رویکردی بر عکاسی طبیعت، مستند، منظره و مفهومی، به این موضوع پرداختند و این نشست محفلی مهیا کرد تا با نمایش آثار گزارشی این سفر از نگاه همسفران، شرایط کمی وکیفی عکاسی گروهی را مورد نقدوبررسی قرار دهند.

در بخش بعدی این جلسه پس از نقد و بررسی عکس های برتر همسفران، زیبایی در دیگر آثار موفق همسفران و فرم در طبیعت، نقش رنگ و خاکستری ها در عکاسی طبیعت و مستند و مناظر، نقش خلاقیت در معرفی یک نگاه نو و … مورد طرح قرار گرفت و در نهایت اثر منتخب همسفران از نگاه حاضرین این نشست با صرف زمان کافی مورد سعی در نقد وتحلیل فنی و بصری و محتوایی قرار گرفت.

پایان بخش نخستین قسمت این نشست که به عکس های همسفران تور عکاسی از لاله های واژگون اختصاص یافت، انتخاب عکس های برتر با رای و نظر حاضرین بود که به ترتیب آثار:

سمانه(مروارید) ابراهیمیان، ماهرخ شش بلوکی، محمدرضا زارع، فاطمه میرالی، مهران ریاضی، زهرا حیدری، اکرم جمعی مورد تایید اکثریت قرار گرفت.

همچنین از دقت و ظرافت و تلاش در ارایه نگاهی نو از عکاسانی چون:
نیلوفردهقانی، شهرام فرهمند، مهدی علیزاده، هامان جوادی، مهسا صاحبدل، محمدرضا فرهمند تقدیر به عمل آمد.

جهت مشاهده گزارش تصویری این جلسه و همچنین مشاهده نگاه های منتخب و عکس های برتر این نشست ” ایـنـجـــا “ کلیک کنید.‬

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” لاله های واژگون خوانسار ” به این ترتیب است:
گلناز آزاد، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، کامیار بهاری، مریم خادم بهمنیار، اکرم جمعی، هامان جوادی، محمدرضا زارع، زهرا حیدری، نیلوفر دهقانی، مهران ریاضی، مهدی سروری، ماهرخ شش بلوکی، مهسا صاحبدل، رضا علیزاده، مهدی علیزاده، فرزانه عسکری، شهرام فرهمند، محمدرضا فرهمند، محمد کیانی، احمد قاسمی، پیمان مختاری، فاطمه میرالی، سمانه نوری زاده

در دور دوم بررسی عکس های منتخب عکاسان، در این نشست که به آثار ارایه شده از سوی عکاسان همسفر در جزیره قشم اختصاص یافت، انتخاب عکس های برتر با رای و نظر حاضرین بود که به ترتیب آثار:
ابراهیم
باقرلو، منا عبدا..پور، نیما خالدی کیا، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، مریم کاظم زاده، میترا محمدی، هانیه سادات حجازی مورد تایید اکثریت قرار گرفت.

همچنین از دقت و ظرافت و تلاش در ارایه نگاهی نو از عکاسانی چون: محمدرضا خرازی، محمدرضا رحیمی، مجتبی محسنی و ریحانه بی آزاران تقدیر به عمل آمد.

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” جزیره قشم ” به این ترتیب است:
هادی نوید، فاطمه میرالی، میترا محمدی، مجتبی محسنی، مریم کاظم زاده، ملیحه فرهادی، منا عبدا..پور، مهدی سروری، محمدرضا رحیمی، محمدرضا خرازی، نیما خالدی کیا، معصومه حضرتی، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، فاطمه سادات(هانیه) حجازی، سیده ریحانه بی آزاران، ابراهیم باقرلو و محمدرضا(امید) آقائی.
این نشست آموزشی کارگاهی به شکل رایگان، برای همسفران که با ضوابط در نظر گرفته شده ویژه همسفران فعال در انتشار گزارش تصویری و ارایه عکس های منتخب مشارکت داشته اند، برگزار شد.
جلسات نقد و بررسی تورهای عکاسی چیلیک بستری مناسب برای باردهی یک حرکت گروهی عکاسی است تا به واسطه اشتراک تجارب به دست آمده و مشاهده هرچه دقیق تر تلاش همسفران تور عکاسی در یک موقعیت و شرایط مشترک، امکان بیان نقد و نظر و سعی در تحلیل عکس های برتر همسفران توسط ایشان فراهم باشد.
جهت مشاهده گزارش تصویری این جلسه و همچنین مشاهده نگاه های منتخب و عکس های برتر این نشست ” ایـنـجـــا “ کلیک کنید.‬
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.
—————————————————————————————————————————————————————–
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده “ ایـنجـا ” و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه “ ایـنـجـا ” کلیک کنید.

پیشین
داوران فراخوان نمایشگاه « انتهای زمین » معرفی شدند
پسین
تور عکاسی چیلیک در « اسالم و خلخال » برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست