1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارشی از برنامه گالری‌ها در بهمن ماه

گزارشی از برنامه گالری‌ها در بهمن ماه

گالری‌های «دی»،«خاک»،«آن» و«اعتماد» فعالیت خود را با نمایشگاه‌های عکس،ویدئو و چیدمان،نقاشی ومجسمه پی می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نمایشگاه گروهی عکس‌های‌ «بابک امجد» ، «محمدرضا جورابچیان» و «امیر حسین حشمتی» در گالری دی برپا می‌شود.

این نمایشگاه از اول تا هشتم بهمن ماه سال جاری در گالری دی به نشانی نیاوران، ابتدای پاسداران، تنگستان چهارم ،ناز یک ،بن بست ترانه ،پلاک ۳ برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

گالری «آن» هم با نمایشگاه ویدئو و چیدمان «بیتا فیاضی» فعالیت خود را از دوم بهمن ماه ادامه می‌دهد. این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه – ۲۷ بهمن ادامه دارد. این گالری در خیابان ونک، خیابان سئول، شماره ۴۰ واقع است.

گالری «خاک» هم با نمایشگاه نقاشی و مجسمه مهسا کریمی‌زاده هفته جدید را آغاز می‌کند.این آثار روز جمعه دوم بهمن‌ماه رونمایی می‌شود و نمایشگاه تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد.گالری خاک در خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، خیابان بصیری، کوچه ژیلا قرار دارد.

گالری اعتماد هم با نمایشگاه نقاشی‌های «محمد حسین ماهر» به استقبال ماه بهمن می‌رود.این آثار تا ۱۴ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ به نشانی خیابان باهنر(نیاوران)، سه راه یاسر، صادقی قمی، بوکان، دو راهی سمت راست، پلاک ۴ نمایش داده می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست