1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. ​​تمدید فراخوان مسابقه عکس « خوبی را معروف کنیم »

​​تمدید فراخوان مسابقه عکس « خوبی را معروف کنیم »

بنابر اعلام دبیرخانه فراخوان مسابقه عکس « خوبی را معروف کنیم » مهلت ارسال عکس به این مسابقه تا پایان روز ۲۵ خرداد ماه جاری تمدید شد.
به گزارش «پایگاه عکس چیلیک» به عنوان حامی رسانه ای این مسابقه، طراح نخستین این مسابقه فرهنگسرای رازی بوده است که موضوع مهربانی و نوع دوستی را به عنوان محورهای اصلی این مسابقه برگزیده و در نهایت ضمن برگزاری نمایشگاه عکس، کتابی از عکس های راه یافته به نمایشگاه منتشر خواهد کرد.

هدف از این مسابقه شناسایی و معرفی الگوهای سبک زندگی اسلامی و ایرانی به شهروندان، فراهم آوردن زمینه های گسترش فضایل اخلاقی در جامعه، تشکیل گروههای همیاری در زمینه ترویج فرهنگ مهربانی، بهره گیری از ظرفیت های خانواده ها برای ترویج ارزش های اخلاقی و رفتاری است که با موضوعات مهربانی با طبیعت، مهربانی با مردم، مهربانی با والدین، مهربانی با خانواده، مهربانی با شهر و … برگزار می شود.

مهلت ارسال فایل عکس تا تاریخ ۲۵ خردادماه ۱۳۹۷ تمدید شده و نشانی الکترونیکی: KhoobiramaroofKonim@gmil.com از سوی دبیرخانه اعلام و معرفی شده است.
بنابر اعلام برگزارکننده هر عکاس می تواند حداکثر ۱۰ فریم عکس برای این دبیرخانه ارسال نماید و ارسال عکس مطابق با ضوابط اعلام شده در متن فراخوان از نکات مورد تاکید دبیر برگزاری است.

رییس شورای سیاستگذاری: اکبر بختیاری/ مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رئیس فرهنگسرای رازی و اعضای شورای سیاست گذاری این مسابقه را: محمد دکامئی / مدیر هنرهای تجسمی و موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدجعفر گرامی / معاون آفرینش و اجرای منطقه ۱۱ و فرهنگسرای رازی، دکتر نادر منصور کیایی/ استاد دانشگاه تشکیل می دهند.
دبیر برگزاری جشنواره: احسان رافتی داریان(۰۹۱۲۰۸۸۰۳۶۵) و مسئولیت داوری آثار رسیده بر عهده ی: مسعود زنده روح کرمانی، مهدی سروری و محمد نوروزی است.
جوایز تعیین شده برای عکاسان برگزیده به ترتیب: سی و بیست و ده میلیون ریال تعیین شده است و به هر یک از عکس های راه یافته به این مسابقه معادل یکصدهزار تومان به عنوان حق التالیف اثر اختصاص خواهد یافت.

دیگر اخبار دریافتی از سوی دبیرخانه این مسابقه عکس بلافاصله پس از دریافت در بخش سرخط اخبار پایگاه عکس چیلیک و انتشار در صفحه های رسمی شبکه های اجتماعی این رسانه منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
«سرآقاسیّد» و عشایر کوهرنگ در تور عکاسی از شهرکرد
پسین
نمایشگاه عکس «آوا» در شهر کتاب ابن سینا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست