1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نگاه های برتر تور عکاسی « الندان » معرفی شدند

نگاه های برتر تور عکاسی « الندان » معرفی شدند

نگاه های برتر با حضور همسفران و حاضرین در نشست نقد و بررسی آثار تور عکاسی « الندان » معرفی شدند
نقدوبررسی آثار عکاسان همسفر با شصت وسومین تور عکاسی چیلیک با حضور تنی چند از همسفران فعال و علاقه مند و همچنین میهمانان حاضر در این نشست برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” (Chiilick.com) در این نشست که عصر روز پنجشنبه ۱۱ اردی بهشت ماه جاری در محل سالن آموزش دفتر این رسانه برگزار شد، عکاسان همسفر با تور عکاسی این مرکز و حضور میهمانان متقاضی حضور در این جلسه، پس از مشاهده عکس های برتر همسفران، همراه با حاضرین پیرامون سایر عکس ها و نگاه برتر سایر همسفران به نقدوارایه نظر پرداختند.

شصت وسومین تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک با حضور در استان مازندران و منطقه الندان، با رویکردی بر عکاسی طبیعت، منظره و مفهومی به طبیعت و زیبایی مناظر جنگل و آبگیر الندان، به این موضوع پرداختند و این نشست محفلی مهیا کرد تا با نمایش آثار گزارشی این سفر از نگاه همسفران، شرایط کمی وکیفی عکاسی گروهی را مورد نقدوبررسی قرار دهند.
در بخش بعدی این جلسه پس از نقد و بررسی عکس های برتر همسفران، زیبایی در طبیعت سبز و مرطوب، فرم در طبیعت، نقش رنگ و خاکستری ها در عکاسی طبیعت، نقش خلاقیت در معرفی یک نگاه نو و … مورد طرح قرار گرفت و در نهایت اثر منتخب همسفران از نگاه حاضرین این نشست با صرف زمان کافی مورد سعی در نقد وتحلیل فنی و بصری و محتوایی قرار گرفت.
پایان بخش برنامه های مورد نظر در این نشست انتخاب عکس های برتر با رای و نظر حاضرین بود که به ترتیب آثار: فاطمه ندیمی، سیدصادق موسوی، علی هاشمی، ابراهیم باقرلو، نیما خالدی کیا و منا عبدا..پور مورد تایید اکثریت قرار گرفت.

همچنین از دقت و ظرافت و تلاش در ارایه نگاهی نو از عکاسانی چون: سارا ابوالصدق، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، سیدمحمدرضا سجادی، یاسمن حسین پور، مینا بازوار، اکرم جمعی تقدیر به عمل آمد.

اسامی همسفران همراه در تور عکاسی ” الندان ” به این ترتیب است:
محمدرضا(امید) آقائی، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، سارا ابوالصدق، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، زهرا باقری فرد، کامیار بهاری، ریحانه بی آزاران، درسا بیگدلی، مسعود جامعی، اکرم جمعی، هامان جوادی، نسترن حامی، یاسمن حسین پور، زهره حسینی جم، معصومه حضرتی، حسین خادمی، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، مهدیه خرازی، محمدصادق خضرایی، زهرا خیاط، زهراسادات راد، علی روحانی، مهدیه روستایی، محمدرضا زارع، مهدی زنجانی، فاطمه زهرا زنجانی، سیدمحمدرضا سجادی، سبحان سروری، مهدی سروری، پدرام سماواطیان، سیدمهدی شجاعی لنگری، سیدولی شجاعی لنگری، مریم شریفی نیا، منا عبدا..پور، محدثه سادات(باران) عطایی، زهراسادات عطایی، یاسر(سیاوش) فتحی پور، محمد فرزان مهر، احمد قاسمی، روژین کاظمی فرد، داود کهن ترابی، آزاده گلابگیران، مجتبی محسنی، سیدمهدی مصطفوی، سیدصادق موسوی، فاطمه ندیمی، سمانه نوری زاده، هادی نوید، علی هاشمی، هادی هیربدوش.

این نشست آموزشی کارگاهی به شکل رایگان، برای همسفران که با ضوابط در نظر گرفته شده ویژه همسفران فعال در انتشار گزارش تصویری و ارایه عکس های منتخب مشارکت داشته اند، برگزار شد.
جلسات نقد و بررسی تورهای عکاسی چیلیک بستری مناسب برای باردهی یک حرکت گروهی عکاسی است تا به واسطه اشتراک تجارب به دست آمده و مشاهده هرچه دقیق تر تلاش همسفران تور عکاسی در یک موقعیت و شرایط مشترک، امکان بیان نقد و نظر و سعی در تحلیل عکس های برتر همسفران توسط ایشان فراهم باشد.

علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری و شرکت در تورهای پایگاه عکس چیلیک، با شماره های مسئول تور ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ دفتر پایگاه: ۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « پویش پنج » در اصفهان
پسین
پرفورمنس (سفید وارونه) در نگارخانه ژینوس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست