1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. بهرام بیات و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

بهرام بیات و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

بهرام بیات عکاس ایرانی در اشتراک بهاری اش به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۳ عکسی با موضوع آیین های نوروزی و سفره هفت سین در محدوده گنبد سلطانیه زنجان منتشر کرد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این عکاس ایرانی با نمایش عکسی از آیین تکم/ تکه/Taka گردانی که رسمی مربوط به منطقه آذربایجان است، در محدوده گنبد سلطانیه به عنوان اثزی شاخص در معماری و شناخته شده در حوزه میراث فرهنگی استان زنجان در پست بهاری اش به بهانه نوروز ۱۴۰۳ خطاب به مخاطبین صفحه‌اش نوشت:

بهرام بیات و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳«آیین تکم گردانی منطقه آذربایجان ایرانی
در بزرگترین گنبد آجری جهان»

تکم گردان یا تکم چی، در آستانه عید نوروز، به کوی و خیابان ها می‌روند و بشارت آغاز فصل بهار را می دهند. آنان با خواندن اشعاری بهارانه با آوازهای خاص این آیین و حرکت تکم/ تکه، به نوروزخوانی می پردازند. تکم چی با چرخاندن عروسک، بهارخوانی می‌کند و بدین صورت نوید رسیدن بهاری نو و نوروزی دیگر را می‌دهد.

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برای بهرام بیات آرزوی سالی مبارک و موفق‌تر را در حوزه اخلاق، زندگی، عکاسی، سعی و زیست مسئولانه در حوزه شهروندی جمعیت فرهنگ و هنر ایران زمین دارد.

دنبال کنندگان و مخاطبین این رسانه می توانند با معرفی اشتراک بهاری عکاسان و دید عکاسانه ایشان، بانی معرفی عکس و متن و نام عکاس در طی روزهای نوروز ۱۴۰۳ باشند.

محتوای اطلاعات این صفحه علاوه بر سایت و نمایش در «پایگاه عکس چیلیک»، از طریق نشانی @Chiilick و شبکه اجتماعی این رسانه در کانال اخبار در تلگرام، اینستاگرام و ایکس(توئیتر) بازنشر می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کارگاه نظری آموزش عکاسی معماری و هایپرفوکال برگزار شد
پسین
عباس عطار و دوربین عکاسی اش در نشان جستجوگر گوگل نشست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست