1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تور عکاسی چیلیک از « اسالم و خلخال » گذشت

تور عکاسی چیلیک از « اسالم و خلخال » گذشت

عکاسان علاقه مند به موضوع های مستندنگاری و طبیعت ناب ایران با حضور در هشتاد و پنجمین تور عکاسی چیلیک در سفری سه روزه به استان اردبیل و گیلان ، از مناطقی چون روستاهای هدف گذاری شده در منطقه و همچنین مناظر ناب مسیر جنگلی جاده اسالم به عکاسی پرداختند.

تور عکاسی چیلیک از « اسالم و خلخال » گذشت به گزارش پایگاه عکس چیلیک (Chiilick.com) در این سفر متقاضیان به حضور، پس از حرکت از تهران و حضور صبحگاهی در مقصد، با استراحتی کوتاه و صرف صبحانه، در نور مناسب ابتدای روز عازم یکی از روستاهایی اصیل و سنتی منطقه شدند و پس از دریافت توضیحات لازم تا پیش از ظهر روز نخست به عکاسی پرداختند .

عکاسان همسفر در این تور عکاسی و علاقه مند به موضوع های مستند در ادامه پس از صرف نهار و کمی استراحت عازم روستای اصیل بعدی شدند و تا پیش از غروب روز نخست از مردمان و ساکنین و مشاغل خانگی و روستایی اهالی منطقه به عکاسی مشغول شدند .

پایگاه عکس چیلیک پس از گذر از نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک، به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، برنامه ریزی این تور را به شیوه ای قرار داد که همسفران شامگاه چهارشنبه ۱۵ اردی بهشت ماه از تهران عازم شده و شامگاه جمعه ۱۸ اردی بهشت ماه به محل آغاز حرکت در مقابل دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در تهران بازگشتند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از نخستین دوره جشنواره تورهای عکاسی چیلیک شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی: مستند، مفهومی، منظره و طبیعت، روایی وگزارش، چهره، اجتماعی، معماری و … افزایش دهند.

مدیریت پایگاه عکس چیلیک خود را متعهد می داند از حضور، همراهی ، راهنمایی و پشتیبانی تنی چند از عکاسان با اخلاق استان اردبیل: جاوید خدمتی، مجید خالقی مقدم، حسین ملکی و احمد زعفری هشتجین تشکر و قدردانی نماید.

تور عکاسی چیلیک از « اسالم و خلخال » گذشتاسامی عکاسان همسفر در ۸۵ومین تور عکاسی چیلیک به مقصد اسالم و خلخال به این شرح معرفی می شود: محمدعلی برادران صباغ ، فاطمه پازوکی دهقانیان فرد ، ابراهیم باقرلو ، نسرین بختیاری ، اعظم حشمتی ، محمدرضا خرازی ، مهری راست قدم ، مریم خداوردی ، گلناز علیا ، میترا محمدی ، الهه سادات رفیعی طباطبایی ، محمد کیانی ، معصومه حضرتی ، سبحان سروری ، زهرا(نهلا) نیاورانی ، غزاله صداقت لاریجانی ، آزاده گلاب گیران و مهدی سروری .

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی « پایگاه عکس چیلیک » مقرر شد تا با مشارکت همسفران فعال (صاحب اثر در گزارش تصویری و عکس های منتخب)، نشست نقد و بررسی عکس های این تور برگزار شده و عکس ها و نگاه برتر در این نشست بنا بر رای و نظر همسفران و حاضرین علاقه مند مورد معرفی قرار می گیرند.


تورهای آتی ” پایگاه عکس چیلیک ”
با هدف عکاسی از: لاله های واژگون خوانسار ، طبیعت سوباتان تالش ، روستاهای اصیل کردستان ، برداشت برنج ، کویر مرنجاب ، پاییز جنگل های گلستان ، روستاهای کرمانشاه ، عشایر شاهسون اردبیل، کارگاه های خشت زنی تاکستان، غروب ماسوله و صبحگاه قلعه رودخان، بوشهر ، بلوچستان ، کویر شهداد، آبگیر الندان، روستا و کویر ورزنه، تالاب انزلی ، غار کتله خور ، جزیره قشم ، نهارخوران گرگان ، پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان، طبیعت آستارا، و … در دست هماهنگی وطراحی است که پس از برنامه ریزی معرفی خواهند شد.
برای مشاهده گزارش تصویری تور عکاسی به مقصد استان اردبیل و گیلان و منطقه اسالم و خلخال  « اینـجـــا » کلیک کنید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« میقان در قاب » در نگارخانه اخلاق
پسین
کارگاه آموزشی عکاسی در کلیبر برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست