1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاسان برتر دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

عکاسان برتر دومین جشنواره ملی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان معرفی شدند

طی مراسم اختتامیه ای عکاسانبرگزیده در هر بخش و برترین های دومین جشنواره ملی عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران با معرفی عکاسان برتر و عکس های برگزیده به کار خود پایان داد.
در آیین اختتامیه این جشنواره، ملازئی معاونت هنری- سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به نیابت از حسین مسگرانی رئیس شواری سیاست گذاری جشنواره و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان پیام خوشآمد و عرض ادب ایشان را به میهمانان ابلاغ نمودند.

دکتر مهدی نجارپیشه، دبیر دومین جشنواره ملی عکس نگاران با ارائه گزارش کار این جشنواره ، ضمن گلایه مندی از عدم همکاری دستگاه های دولتی برای برگزاری این جشنواره ، گزارشی از نحوه ی برگزاری جشنواره و آمارهای مربوط به این رقابت ملی را اعلام کردند.
در این رقابت ملی عکاسی ، در بخش اردویی از مجموع ۳۸۵ نفر ثبت نام کننده تعداد ۲۱۰ رزومه ی صحیح مورد ارزیابی واقع شد، تعداد ۵۶ عکاس در بخش اردویی جشنواره شرکت داشتند و تعداد ۶۹۹ قطعه عکس به دبیرخانه ی این جشنواره تحویل داده شد.
ایشان در ادامه گزارش های خود تکمیل کرد: در بخش ویژه ی این جشنواره هم تعداد ۱۸۵۰ قطعه فایل عکس مورد پذیرش قرار گرفت.
سعید فلاح فر، کارشناس بخش تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سخنانی درباره ی روند برگزاری جشنواره های عکاسی و جشنواره ی عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان داشت.
پس از قرائت بیانه هیات داوران توسط کیارنگ علایی، رییس هیات داوران این جشنواره، تصاویر منتخب هر سه بخش این جشنواره به نمایش درآمد و جوایز این جشنواره توسط دبیر، هیات داوران و مسئولین حاضر در مراسم به عکاسان برگزیده در هر بخش اهدا شد.


نفرات برتر در هر بخش دومین جشنواره ملی عکس اردویی عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان به شرح زیر معرفی شدند:
بخش ویژه سیستان و بلوچستان؛ نفر نخست: امیرمهدی نجفلو شهپر / نفر دوم: مهران مافی بردبار و نفر سوم: زبیر موحد
بخش طبیعت؛ نفر نخست: عرفان سامان فر/ نفر دوم: علی میرزایی / نفر سوم: رامین کاکاوند و تقدیر هیات داوران: علی اصغر یوسفی
بخش چشم انداز؛ نفر نخست: امین جوانی / نفر دوم: ابوالفضل برنا / نفر سوم: امین رحمانی و تقدیر هیات داوران: سمیرا غفاریان قالیباف

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دومین رویداد هنری پاییز _ برگ دانشگاه هنر
پسین
نشست آموزشی « عکاسی سفر » و « حقوق عکاسان » برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست