1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکاس هنرمند «مهدی علائی» درگذشت

عکاس هنرمند «مهدی علائی» درگذشت

در کمال ناباوری و تاسف مطلع شدیم که عکاس هنرمند «مهدی علائی» پس از تحمل یک دوره کوتاه بیماری درگذشت.
این عکاس فقید که سالها در خلوت اندیشمندانه و تنهایی عارفانه، علاقمندی اش را در حوزه های ماکروگرافی و طبیعت دنبال می کرد، بر اثر نارسایی تنفسی شامگاه یکشنبه دهم آذرماه جاری در بیمارستان شهید رجایی در تهران درگذشت.
مهدی علائیعلائی از دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته عکاسی بود که تجربه سه دهه عکاسی در حوزه های نمای نزدیک و مینی مال های طبیعت ایران را در سوابق هنری اش دنبال کرد.
مرحوم مهدی علائی متولد ۸ اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۲ در تهران بود و در کنار تجربه مطالعاتی هنر عکاسی در سال ۱۳۷۶ تحصیل در رشته عکاسی دانشکده هنر و معماری را برگزید و در سال ۱۳۸۲ پایان نامه عکاسی خود را با موضوع «برخوردی فنّی در عکاسی ماکروگرافی» با اساتید عکاسی در سال ۱۳۸۲ درمیان گذاشت.

پیکر این عکاس هنرمند صبح روز سه شنبه ۱۲ آذرماه جاری پس از برگزاری آیین تشییع در قطعه ۸۲ بهشت زهرا(س) در تهران آرام خواهد گرفت.
مجلس یادبود این هنرمند فقید عصر روز جمعه ۱۵ آذر ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد الرضا(ع) واقع در تهران، خیابان دیباجی شمالی، نرسیده به اتوبان صدر، نبش خیابان نوریان برگزار می شود.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده و همکاران این استاد فقید عکاسی و همچنین جامعه دانش آموختگان عکاسی ایران، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.
عکس از: امین محمدی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
معرفی عکاسان برگزیده در اختتامیه دومین جشنواره عکس ارسباران
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «چشم اندازهای پیش رو» در گالری راه ابریشم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست