1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مظفر طاهری و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

مظفر طاهری و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

مظفر طاهری عکاس ایرانی در اشتراک بهاری اش به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۳ عکسی با نمایی از هفت سین نوروزی و اهمیت توجه به آیین های نوروزی منتشر و به این شکل با مخاطبین خود گفت وگو کرد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این عکاس ایرانی و عکاس و مولف «کتاب عکس ناموران کرمان» با نمایش عکسی از نمای سفره هفت سین نوروزی و درج عبارت «عزیزان! هر روزتان نوروز  نوروزتان پیروز» با دستخط‌شان در پست بهاری اش به بهانه نوروز ۱۴۰۳ خطاب به مخاطبین صفحه‌اش نوشت:

مظفر طاهری و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳امروز بعدازظهر، چقدر مانده به غروب خورشید، اولین روز از ماه فروردین سال یکهزار و چهارصد و سه و روز عید باستانی و سعید نوروز هست. چقدر حرف هست که راجع به سالی که گذشت یعنی سال یکهزار و چهارصد و دو بزنم ولی اجازه بدهید که آینده را ببینیم و آرزو کنیم که امسال دیگر سالی باشد که عزیزان همراهم و دیگر عزیزان هموطنم به آرامش برسند و از غم خورد و خوراک بیرون بیایند و با عشق به هنر و علاقمندی‌های‌شان زندگی کنند. چقدر خوب است که ملت اینقدر در رفاه باشند که ندانند غم چیست و به قول زنده یاد سهراب سپهری: آرزویم این است انقدر سیر بخندی که ندانی غم چیست و تنها می توانم آرزو کنم که اینچنین موقعیتی را شاهد باشیم. عیدتان مظفر!!!!!! نوروزتان مظفر!!!! یا عامیانه آن: هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز. سالی نیکو پر از خبرهای خوب که انتظار آنها را می کشید همراه با عمری دراز و با عزت و تندرستی برایتان آرزومندیم.
مظفر طاهری و بانو، چهارشنبه بعداز ظهر، هنوز چقدر مانده تا غروب خورشید اولین روز از ماه فروردین سال یکهزار و چهارصد و دو. الان کرمان.   

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برای مظفر طاهری آرزوی سالی مبارک و موفق‌تر را در حوزه اخلاق، زندگی، عکاسی، سعی و زیست مسئولانه در حوزه شهروندی جمعیت فرهنگ و هنر ایران زمین دارد.

دنبال کنندگان و مخاطبین این رسانه می توانند با معرفی اشتراک بهاری عکاسان و دید عکاسانه ایشان، بانی معرفی عکس و متن و نام عکاس در طی روزهای نوروز ۱۴۰۳ باشند.

محتوای اطلاعات این صفحه علاوه بر سایت و نمایش در «پایگاه عکس چیلیک»، از طریق نشانی @Chiilick و شبکه اجتماعی این رسانه در کانال اخبار در تلگرام، اینستاگرام و ایکس(توئیتر) بازنشر می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عباس عطار و دوربین عکاسی اش در نشان جستجوگر گوگل نشست
پسین
کیمیا رهگذر و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست