1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نخستین کارگاه نظری جشنواره خانه دوست برگزار می شود

نخستین کارگاه نظری جشنواره خانه دوست برگزار می شود

نخستین کارگاه نظری جشنواره خانه دوست برگزار می شودنخستین کارگاه نظری جشنواره خانه دوست با عنوان « بررسی رویکردهای رایج عکاسان در جشنواره های ایرانی » توسط مهدی فاضل در شهر قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، به نقل از دبیرخانه این رقابت ، جشنواره سراسری عکس خانه دوست از اولین دوره فعالیت خود به صورت مستمر فعالیت نظری و آموزشی را در کنار برگزاری و امور اجرایی جشنواره مد نظر داشته است.
در این راستا انتشار ویژه نامه ای مستقل در دوره های گذشته، تولید مقاله و برپایی هشت کارگاه تخصصی عکاسی در طول دوره های گذشته این جشنواره سراسری از جمله این فعالیت ها است.
کیارنگ علایی دبیر چهارمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست با اعلام این مطلب از برپایی نخستین کارگاه نظری عکاسی در چهارمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست خبر داد.
این کارگاه تحت عنوان «از گزارش تا معنا» فردا چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ در ساعت ۱۶ تا ۱۸ در شهرستان قم، حرم حضرت فاطمه معصومه برگزار می شود.
مدرس این کارگاه « مهدی فاضل » است . وی در این کارگاه به رویکردهای رایج عکاسان در تولید و ارسال اثر به جشنواره های موضوعی در ایران خواهد پرداخت.
شرکت در این کارگاه برای عموم علاقه مندان آزاد است. این کارگاه نظری توسط موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه برگزار خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نقدی بر نمایشگاه عکس « این شهر صنعتی است »
پسین
گزارش کارگاه « از گزارش تا معنا » در چهارمین جشنواره خانه دوست

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست