1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «نون والقلم» در کتابخانه دلیجان

نمایشگاه عکس «نون والقلم» در کتابخانه دلیجان

نمایشگاهی از آثار عکاسی سیداکبر بهاری با موضوع «مطالعه» با عنوان «نون و القلم» از روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه جاری در کتابخانه شهر دلیجان برگزار می شود.
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی در کتابخانه علامه دلیجانی برپا می شود تعداد ۵۰ قطعه عکس رنگی با موضوع مطالعه و نگاهی گزارشی و مشتند به محیط پیرامون روزمره در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.

پوستر نمایشگاه عکس «نون والقلم» اکبر بهاری در دلیجان 
 در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «نون و القلم» آمده است:
«با رونق گرفتن فضای الکترونیک و شبکه اجتماعی در بین جوانان غرق شده در انواع گوشی های مدل های جدید و قدیم، اندکی و یا اندک اندک، فرهنگ هزینه کردن برای کتاب و کتاب خوانی و مطالعه در خانواده ها کم رنگ تر شده و حتی گاه! کتاب دیجیتالی به صورت فایل های Pdf به فروش می رسند تا شاید! جایگزینی برای کتاب به دست گرفتن و ورق زدن کتاب باشند. فایل هایی که با نگاهب خوش بینانه گاهی بیشترین کاربرد را در مرور مقالات علمی و آموزشی و تحقیقاتی دارند.
خواندن کتاب از روی سطرهای چاپی کتاب لذتی دیگر دارد و آلبوم عکس دیجیتالی به صورت عکس و فایل هم در همین فضا ارسال می‌شوند؛ ولی گرفتن آلبوم عکس در دست و دیدن آن حظی دوچندان دارد.
از این رو تصمیم گرفتم با لنز دوربین عکاسی‌ام چند کادر از این موضوع در آستانه نسیان را برای مشاهده گران عکس ها نمایش دهم تا شاید! …»

نمایشگاه عکس سیداکبر بهاری با عنوان «نون و القلم» همراه با آیین رونمایی از کتاب نویسندگان شهر دلیجان ساعت ۱۱ روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۳۰ ابان ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه در کتابخانه علامه دلیجانی دیدن کنند.
 کتابخانه علامه دلیجانی در استان مرکزی، شهرستان دلیجان، خیابان طالقانی، ساختمان شهروند واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
مظفر طاهری: شب های روشن اتفاقی مبارک برای عکاسی است
پسین
عکاسان برگزیده جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» تقدیر شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست