1. خانه
  2. اخبار
  3. نهمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در همدان گشایش یافت

نهمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در همدان گشایش یافت

نهمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، وسایل آموزشی و لوازم کودک و نوجوان و چهارمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری در همدان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، نمایشگاه تخصصی اسباب بازی در دو سالن ابن‌سینا و الوند و در مساحتی بالغ بر ۶ هزار مترمربع و چهارمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری‌در سالن هگمتانه و درمساحتی بالغ بر ۲ هزار مترمربع دایر شده است.

در نمایشگاه تخصصی اسباب بازی بیش از ۱۰۰ واحد فعال و تولیدکننده از شهرهای تهران، همدان، اصفهان، مشهد، سنندج، تبریز و تویسرکان شرکت دارند که در مقایسه با سال گذشته، شرکت‌کنندگانغیربومی افزایش چشمگیری دارند.

در سال جاری تنها ۴۰ درصد از شرکت‌کنندگان از واحدهای بومی گزینش شده‌اند و انواع عروسک‌ها، اسباب بازی، وسایل آموزشی و کمک آموزشی، سرویس‌های خواب و کتاب‌های کودکان از جمله محصولاتی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

انواع قاب‌عکس‌ها، هدایای تزئینی، قاب‌های سه بعدی، مبل و صنایع دستی ترکمنی، ظروف آب‌طلا، شطرنج‌های دست‌ساز، هدایای تبلیغاتی، فرش‌های دستباف و گل‌های مصنوعی نیز از انواع محصولاتی است که در نمایشگاه هدایا و کادو به نمایش گذاشته شده است.

نهمین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، وسایل آموزشی و لوازم کودک و نوجوان و چهارمین نمایشگاه هدایا، کادو و یادگاری از امروز تا هفت اسفند ماه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای بازدیدکنندگان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست