1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. پنجمین نمایشگاه عکاسان رسانه چیلیک برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه عکاسان رسانه چیلیک برگزار می شود

پنجمین نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان رسانه « پایگاه عکس چیلیک» (Chiilick.com) با عنوان «انتهای زمین» با موضوع کویر به زودی برگزار می شود.

۱۳۹۳ سه شنبه ۲۴ تیر ساعت ۱۲:۳۸
دبیر برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار سرویس تجسمی خبرگزاری برنا با تاکید بر حضور آثار ۷۰ عکاس در این نمایشگاه مستقل، اظهار کرد: رویکرد هنرمند بایستی رویکردی متفاوت باشد و کویر از جمله گونه های طبیعت گرم و خشک در کشور ما ست که زیبایی های مستتر آن به دلیل ناشناخته بودنش بسیار مغفول مانده است.

مهدی سروری اختصاص مقصد کویر را در فهرست تورهای عکاسی «پایگاه عکس چیلیک» به دلیل برخورداری از همین ظرائف وجاذبه های بالای منطقه کویر دانست و گفت: کارگاه های عکاسی طبیعت در دامان طبیعت و نشست های تخصصی درباره عکاسی در کویر و برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار بخشی از مبنای نمایشگاهی است که به زودی شاهد گشایش آن در یکی از مراکز معتبر هنری خواهیم بود.

مدیرمسئول «پایگاه عکس چیلیک» برگزاری نمایشگاه های تخصصی گروهی را یکی از پایدارترین گونه اظهار موفقیت نگاه عکاسان جوان برشمرد و ادامه داد: نمایشگاه گروهی بهترین مقام ارایه موفق ترین اثر و شایسته ترین موقعیت قیاس برای دستاورد نگاه یک عکاس است که امکان ارزیابی سلامت و سنجش صحیح در آن فراهم است.

وی همچنین شهرستان های کشور را مقصد نهایی نمایش این آثار برشمرد و اعلام کرد: به زودی در یکی از مناسب ترین موقعیت های نمایشگاهی پایتخت، شاهد نمایش آثار عکاسان این نمایشگاه و ارائه کتابچه آثار خواهیم بود.

دبیر نمایشگاه گروهی عکس با موضوع طبیعت کویر، نخستین مقصد نمایشگاه حاضر را پس از تهران، یکی از شهرستان های استان اصفهان در حاشیه کویر معرفی کرد.

پیشین
عکس‌هایی مهم‌تر از بازی آلمان و برزیل
پسین
عکس‌هایی که “تایم” را زیر سوال برد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست