1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. «جمع تنها» با حضور عکاسان اردبیل گشایش یافت

«جمع تنها» با حضور عکاسان اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه عکس «جمع تنها» با حضور عکاسان استان اردبیل و تنی چند از مدیران در نگارخانه قوام الدین اردبیل گشایش یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، سومین نمایشگاه عکس رحمان مجرد با عنوان «جمع تنها» عصر روز سه شنبه ۲ خرداد‌ماه۱۳۹۶، در نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل افتتاح شد.
در مراسم گشایش نمایشگاه عکس «جمع تنها» علاوه بر حضور عکاسانی چون: جاوید خدمتی، حسین ملکی، هوشنگ زمانیان، داور علایی، رضا زارع، سجاد دادیور، رضا عیسی پور، فیاض بهرام، شفیع شفیعی؛ مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری، امیر رجبی؛ رییس حوزه هنری، مهدی حمیدی؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اساتیدی همچون؛ خسرو حیدری، کاظم نظری بقا، نصرت آیینه چی، هوشنگ زمانیان، ناصر رهنما آذر، رحمان شاهمحمد اردبیلی، نادر حیدری حضور یافتند و از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه عکس دیدن کردند.
خسرو حیدری؛ یکی از پیشکسوتان و اساتید هنر استان در ابتدای این نمایشگاه گفت: معاصر، بدیع وتعامل گرا بودن، از محور های اصلی هنر عصر حاضر است. و آن چه در یک نگاه، به چشم می آید، ایده ای است که در این نمایشگاه، دنبال می شود.
حیدری افزود: به نظر می آید زمانی که با طیف وسیعی از ایده ها روبرو هستیم، هنرمند خودخواسته و بر اساس احساس مسئولیت و درک از پیرامون و شرایط، آن ها را پیشنهاد داده و یا عرضه می کند، که این، یکی از اتفاقات خوب نمایشگاه جمع تنها است.
این پیشکسوت هنر بیان کرد: در هنر معاصر؛ یکی از راه های رسیدن به کانسپت و مفهوم خوب، تعاملی بودن آن است. هنر تعاملی، نقش مخاطب، هنرمند، اثر هنری و محیط را به کلی تغییر داد و تعاریفِ جدیدی را خلق می کند و امیدواریم با حضور در این نمایشگاه، از برقراری ارتباط با فضا، زمان و مهم تر از همه؛ یک تعامل گری اندیشیده شده توسط هنرمند، لذت لازم را ببرید.
سومین نمایشگاه انفرادی عکس رحمان مجرد از۲ تا ۵ خردادماه ۱۳۹۶ در نگارخانه قوام الدین، واقع در اردبیل، بالاتر از میدان بسیج، مجتمع فرهنگی هنری فدک، و با همکاری و مشارکت؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، انجمن هنرهای تجسمی و موسسه فرهنگی هنری خانه طراحان نشان نقره ای، دایر می شود و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید نمایند.
پیشین
نشست خبری عوامل جشنواره عکس وقف
پسین
گزارش تصویری داوری جشنواره عکس وقف

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست