1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «ابراهیم رفیعی» عکاس فعال مازنی درگذشت

«ابراهیم رفیعی» عکاس فعال مازنی درگذشت

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم «ابراهیم رفیعی» عکاس فعال مازندران روز گذشته به دلیل ایست قلبی به دعوت حضرت حق لبیک گفت و در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

به گزارش «پایگاه عکس چیلیک» ابراهیم رفیعی پرکوهی  عکاس مازنی در حدود یک دهه پیش با علاقمندی و شرکت در دوره های آموزش عکاسی مهدی معصومی گرجی دانش عکاسی را فرا گرفت و در طی سالها با مطالعه، رصد، تجربه و پیگیری در بسیاری از موقعیت های عکاسی حضور یافت و نتیجه سعی موفق این عکاس ساعی، موفقیت در بسیاری از جشنواره های عکس استانی و مسابقه های عکاسی سراسری بوده است.
آخرین حضور ایشان شرکت در مراسم رونمایی کتاب عکس «سامون» با آثار عکاسان مازندران در هفته مازندران بوده که از جمله عکاسان صاحب عکس در این کتاب بوده اند.
نگاه ابراهیم رفیعی پرکوهی بیشتر به مضامین مستند اجتماعی، طبیعت استان، آیین ها و رسوم، عکاسی از محیط زیست و حیات وحش استان معطوف بود که اغلب آثار عکاسی این عکاس فقید حکایت از تمرکز بر این موضوع ها دارد.

بخشی از حضور و فعالیت و موفقیت های این علاقمند کوشا و عکاس ساعی به این موارد اختصاص پیدا می کند: نمایشگاه گروهی « همکلاسی » در نگارخانه سوره مازندران، راه یافتگان به چهارمین جشنواره ایران شناسی، صاحب اثر در جشنواره عکس راه و بی راه، نمایشگاه گروهی «اینجا شهیدآباد است»، صاحب اثر در سوگوارۀ سرخ و سیاه به رنگ عشق، صاحب اثر در جشنواره ادواری عکس تعاون، نمایشگاه گروهی عکس طبیعت مازندران، صاحب اثر در پنجمین جشنواره عکس وقف، صاحب عکس راه یافته در سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی، نمایشگاه عکس قوهای خاموش در مازندران، شرکت در فراخوان نمایشگاه عکس فرش فراهان، حضور در جمع عکاسان صاحب اثر نمایشگاه عکس «کیاسر» و…
مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید ساعت ۱۱ روز شنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۰ از غسالخانه آرامگاه ملامجدالدین شهر ساری برگزار خواهد شد.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده و همکاران این عکاس فقید و سایر عکاسان استان مازندران، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
پخش مستند «محمد گل‌جامجو» با عنوان «جام عکاسی» از شبکه مستند
پسین
اسامی برگزیدگان بخش جنبی ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست